ü ‚’’$’’`椵“†õ qvøVEoyśŅūį;[Ź{‚Č5RSoubor@ VykresliMestoLi–jŚofR°VykresliMestofoRL VykresliMe vzkreslimestoÄdefine'BƒBFkpoleņ SouborMesto@ NormalniStartStartD ZadaneMesto@StartZadaneMestoSmerK@ ObnovMesto½prikazned@ PolozZnacku@ ZvedniZnackuZ@ UdelejKrokä@ VlevoVbokėKarelž KarelSvisleÕKarelVodorovnehleyt‹k£THENENDŅ endselect KolikZnacekCas3CasTedżSec1Sek1.NovySmer$defaultleseÉOpakujs@ OpakujPrikazyopak PrikazOpak PoKolikate clrKolikratOpakovatSek2trim®@ PodminkaKdyz¾rprikaz OpakujPrikazéprikaqzvlevoņvbok@ OpakujDokudradekznakradkatzptypa˜D — start s mestem ze souboruaDŚ—struktura DOKUDzD“D3— struktura OPAKUJDyDkD[DLD'—/ obnovi vzhled mesta (po premisteni Karla,...)mDį—! pri startu bez souboru s mestemsD`— pocatecni vykresleni mesta— Autor: 40—Gznaceni poli: pokud je na nekterem policku Karel, pole ma hodnotu Kx,,—Bkde x je pocet znacek. Kdyz tam Karel neni, pole ma hodnotu Nx.—'Pokud ma pole oznaceni Zx, je to zed. —Pznaceni smeru, kam Karel kouka: promenna SmerK$, hodnoty S, V, J, Z (Sever...)—9zdi jsou vzdy na krajich, ze souboru muzou byt kdekolivvs£mSoubor s programem: "‰ V¶ˆmSoubor s mestem: "‰ Ņ¶ˆse ē}Vd)eŹ—hodnoty jednotlivych poli8`—nakresli zdi a hranice polih ŅmaĘ—!pokud nebylo zadano zadne mestoa8įIč—mesto ze souboru8 P8'—# obnoveni po pocatecnim rozmistenilmi"dŠ VĖFUd BZ żFUd BZ żwdcB—0cekani 1 sekundudŠ‡ ;¶ˆ ;* ;— vsechna pismena mala ;t¶mpoloz";08Lmzvedni;08[mkrok;08km vlevo-vbok;08y:0 ;d,mopakuj]Z830 ;d,mkdyz]x8“0 ;d,mdokud"]˜8ŚR8'dc0dŠ¢ ’’’’’’’’<8 VykresliMesto8.v`  †ddeČe,ƒe ¼—$plocha mestasd¤ qdeČeW’’’’— svisle mrizkys qd qe,ƒ» qf’’ qde,eW’’’’— vodorovne mrizky d qeČ qƒ» qf’’ddeČe,ƒd¼—$ramecek okolo (vnejsi zed)Q ’’’’’’’’  NormalniStart8^vį  †—,pri startu bez souboru s vytvorenym mestem qdd)V’’Ž vdeV’’Ņ0mN0 q vŹ—9 zpocatku vsechny pole krome leveho dolniho jsou prazdne. vf’’ qf’’mK0deŹ—pocatecni pozice KarlamV" —kam Karel smerujem1,15 †—kde se Karel nachaziQ ’’’’’’’’  ObnovMesto8Śv'  †8` qdd)V’’n vdeV’’b0 q vŹd,mZ"aŌ—0pokud je policko zed@ qep vep qepew vepewƒd¼0P0 q vŹdBZdqaā—8jestli tam je nejaka znacka@ ød q vŹdBZd pdd W’’ÜP—3vykresli tolik modrych carek, kolik je tam znacekP qep vep øw qepew vep øwƒd¼@ øf’’0P0 q vŹd,mK"aX—4pokud tam je Karel@ mS"a8—(kouka na severP qepd)w vep qepd)w vepewƒd¼P qepew vepd)w qepd)w vepewƒd¼P qepdw vepd)w qepd)w vepewƒd¼@P@ mJ"aL—(kouka na jihP qepd)w vepew qepd)w vepdwƒd¼P qepew vepd)w qepd)w vepdwƒd¼P qepdw vepd)w qepd)w vepdwƒd¼@P@ mZ"aRP qep vepd)w qepew vepd)wƒd¼P qepd)w vepdw qepew vepd)wƒd¼P qepd)w vepew qepew vepd)wƒd¼@P@ mV"aTP qepew vepd)w qepdw vepd)wƒd¼P qepd)w vepdw qepdw vepd)wƒd¼P qepd)w vepew qepdw vepd)wƒd¼@P0P vf’’ qf’’Q ’’’’’’’’( PolozZnacku8ęvL  † † †m,"$dw,Z ž—2Csvisla poz. Karla (cislo v Karel$ vlevo od carky † †m,"$d †-  †m,"$w3Z —*]vodorov. poz. (od carky v Karel$ vpravo) ž ŹdBZdaT—Dpokud uz tam 5 znacek je s£ m.Chyba: Polozeni seste znacky na jedno policko.– NP—Vpole, kde ted Karel je, bude mit hodnotu Kx, kde x je hodnota o jednu vetsi nez drivmK" ž ŹdBZdQ ž ŹQ ’’’’’’’’  ZvedniZnacku0tv[  † † †m,"$dw,Z ž—2Csvisla poz. Karla (cislo v Karel$ vlevo od carky † †m,"$d †-  †m,"$w3Z —*]vodorov. poz. (od carky v Karel$ vpravo) ž ŹdBZda> s£ m5Chyba: Karel zveda znacku na policku, kde zadna neni."– NPmK" ž ŹdBZdwQ ž ŹQ ’’’’’’’’  UdelejKrok0ävk  † † †m,"$dw,Z ž—2Csvisla poz. Karla (cislo v Karel$ vlevo od carky † †m,"$d †-  †m,"$w3Z —*]vodorov. poz. (od carky v Karel$ vpravo)—Cpole, kde byl Karel, dostane hodnotu ukazujici, ze tam Karel nenimN" ž ŹdB ž Ź tn— Karluv smerd mS";—severv0 daČ@s£@mChyba: Karel narazil do zdi.–@N0P0 dw  mJ";0 ea.@s£@mChyba: Karel narazil do zdi.–@N0P0 d  mV";0 žd)a@s£@mChyba: Karel narazil do zdi.–@N0P0 žd ž mZ";0 ždaņ@s£@mChyba: Karel narazil do zdi.–@N0P0 ždw žR ž Źd,mZ"a®—L@pokud je pole, kam se ma premistit, zed (ne okrajova - ty se hlidaji vyse) s£ mChyba: Karel narazil do zdi.– NP žQm," Q †—pole, kam se K. premistil:mK" ž ŹdB ž ŹQ ’’’’’’’’-, VlevoVbok0Ņvy †  – tH—jaky je ted smer mS";0mZ" — "novy smer mJ;0mV"  mZ";0mJ  mV";0mS" R  —da novy smerQ ’’’’’’’’ OpakujPrikazy8Lv3  † ; ; ;- dwBZ o}zečL—,tam budou prikazy, ktere se budou opakovat † †m,"$dw,Z ž—2Csvisla poz. Karla (cislo v Karel$ vlevo od carky † †m,"$d †-  †m,"$w3Z —*]vodorov. poz. (od carky v Karel$ vpravo)F Zd Z—"$kolikrat uz probehl tento cyklus dŠ‡ ;¶ˆ ;*+ ;—I,prikaz malymi pismeny a zacina hned od zacatku retezce (tedy bez mezer) ;mkonec"q]ś ; ZL ;mkonec"c4 $d oV’’r —(bude opakovat prikazy vzdy Opakuj-krat d Z F0Ud BZ ƒ0F0Ud BZ ƒwdcn—8cekani 1 sekundu0 Zd Z0 ZL ;0 ;tĢ@mpoloz";P8L@mzvedni;P8[@mkrok;P8k@m vlevo-vbok;P8y0R08' ;mc\ $f’’Q ’’’’’’’’# PodminkaKdyz0Pv“  † ;d Z † †m,"$dw,Z ž—2Dsvisla poz. Karla (cislo v Karel$ vlevo od carky † †m,"$d †-  †m,"$w3Z —*^vodorov. poz. (od carky v Karel$ vpravo) ;mje$dqa†—*pokud je to podminka s "je"t$ ;mznacka$dqa~4 ž ŹdBZdqah—Mpokud tam je aspon 1 znacka)4FDdŠ‡ ;¶ˆD ;* ;D ;mkonec"qaNT ;tŗmpoloz";8Lmzvedni;8[mkrok;8k`m vlevo-vbok;8yPR@P0 ;mkonec"cv P ;msever"$dq ;mjih"$dqu ;mvychod$dqu ;mzapad"$dquaz0  ; ;mje "$dd3av—’Jpokud se smer Karla rovna smeru urcenemu v podmince (prvni pismeno ze semru v podmince se musi shodovat se zkratkou pouzivanou v inf. o policku)@FPdŠ‡ ;¶ˆP ;* ;P ;mkonec"qa\` ;tĘmpoloz"; 8Lmzvedni; 8[mkrok; 8km vlevo-vbok; 8y`RPP@ ;mkonec"c‚0P PPI¢— podminka s "neni"oPQ ’’’’’’’’3 OpakujDokud0ŚvŚ  † † †m,"$dw,Z ž—2Csvisla poz. Karla (cislo v Karel$ vlevo od carky † †m,"$d †-  †m,"$w3Z —*]vodorov. poz. (od carky v Karel$ vpravo) Q ’’’’’’’’ StartZadaneMesto0šv   †mi"d Š ŅĖF śd ś d Š‡ 鶈 qdd)V’’`—10 znaku v radce0 é qd3 ņ0— typy policek:0 ņm0" ņm "u]ČmN0  0 ņm1" ņm2"u ņm3"u ņm4"u ņm5"u]"mN" ņ  0 ņmX"]>mZ0  0   q śŹ qf’’d c0d ¢mK"deŹdBdeŹ—4Karel je vlevo dolem1,15 †mV" — smer Karla8`8'Q ’’’’’’’’