using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Windows.Forms; namespace Soutez { /* DOKUMENTACE: * * Programoval jsem pouze druhou část, tedy Editor bludiště. * Všechny zadané úlohy této části by měly být funkční, tedy: * - načtení a zobrazení bludiště * - vytvoření nového bludiště * - editace bludiště (přesouvání objektů je možná řešeno poněkud netradičně) * - uložení bludiště * - editace zvědů (odstranění se provede tak, že ta jeho místo vložíte jiný objekt, třeba Volné políčko) * - kontrola trasy, tj. zda se zvěd vrátí na původní místo * - interaktivní režim * * PS: Program DOKÁŽE poznat duplikaci Bílé paní a Televize, v rámci pohodlí to však v editoru při práci toleruje. * Pouze při uložení skočí chybová hláška, že jdou tyto objekty použít pouze jednou. */ public partial class Form1 : Form { public Form1() { InitializeComponent(); } private void button2_Click(object sender, EventArgs e) { this.Hide(); FormEditor f = new FormEditor(); f.ShowDialog(); this.Show(); } private void button3_Click(object sender, EventArgs e) { this.Close(); } private void button1_Click(object sender, EventArgs e) { MessageBox.Show("První část jsem nedělal. Přejděte prosím rovnou do editoru.", "Informace", MessageBoxButtons.OK, MessageBoxIcon.Information); } } }